Kaip „sulaikyti“ gerą darbuotoją? Pokalbis: psichologinis kontraktas ir tikslų nustatymo praktika
Seminaro dalyviams bus pateiktos konkrečios rekomendacijos, kaip „išlaikyti“ gerą specialistą organizacijoje, kaip planuoti ir valdyti netikėtus „posūkius“ darbuotojų motyvacijoje iki ir po prašymo išeiti iš darbo.
Skirta: vadovams ir specialistams, kurie yra atsakingi už savo darbuotojų vertinimą, išlaikymą ir motyvavimą likti toliau dirbti organizacijoje.
Seminaro aktualumas
Mokinsimės, kaip tinkamai sureaguoti į specialisto norą išeiti iš darbo ir mėginsime analizuoti „už“ ir „prieš“;
Išsiaiškinsime darbuotojo „sulaikymo“ pokalbio struktūros etapus ir juos išmėginsime;
Mokinsimės iš svetimų klaidų ir lavinsime gebėjimus užtikrinti darbuotojų motyvaciją ir saugumą.
- Veiksminga vadovo / personalo specialisto reakcija į norą išeiti iš darbo. Pokalbio valdymas. Pavaldinio poreikių analizė; Požymiai, kurie rodo gerų darbuotojų planus išeiti iš darbo; Paskaičiuokime: kiek iš tiesų mums verta „sulaikyti“ specialistą?; Palyginame: kiek mums kainuos planuojančio išeiti specialisto „sulaikymas“ ir naujo specialisto paieška, atranka, adaptavimas, apmokymas, kitų darbuotojų saugumo jausmas?„Sulaikymas“: argumentai „už“ ir „prieš“.
- Darbuotojo „sulaikymo“ pokalbio struktūra: Išankstinis informavimas apie pokalbį; 2. Pasiruošimas pokalbiui. Praktika vadovui: Darbuotojo veiklos apžvalga ir „namų darbai“; Ką daryti tais atvejais, kai negalime sulaikyti? Atsarginiai tikslai: a) Lauksime vėliau, grįžk, kada tik norėsi; b) Pabaik darbus; c) Tapk ekspertu; Tikslų iškėlimą ir asmeninį įsipareigojimą skatinančių klausimų pasirinkimas; Praktinė užduotis (filmavimas ir analizė): „išlaikymo“ pokalbio vedimas link veiksmų plano. 3. Pokalbio pradžia, kontakto užmezgimas; 4. Praėjusio laikotarpio aptarimas: gairės pokalbio vedėjui. Pokalbio valdymo priemonės; 5. Būsimo laikotarpio tikslų ir planų nustatymas. SMART modelio taikymas; 6. Pokalbio užbaigimas sutarimu.
- Ruošiantis išėjimo iš darbo pokalbiams: kiek yra įmanoma netikėtumų prevencija? Organizacijų pavyzdžiai: nekartokite kitų padarytų klaidų; Neteisingo vertinio proceso organizavimo ir prastos komunikacijos pasekmės; Vadovo atsakomybė. Pavaldinio atsakomybė; Praktinė užduotis.
- Komunikacija apie pasikeitimus kitiems darbuotojams. Motyvacijos ir saugumo užtikrinimas.
Sertifikacija
2011 12 12 pagal Vidaus reikalų ministro 2011 m. gruodžio 12 d. įsakymą Nr. 1V-907 dėl Vidaus reikalų ministro 2010 m. balandžio 09 d. įsakymo Nr. IV-219 “Dėl valstybės tarnautojų kvalifikacijos tobulinimo įstaigų sąrašo tvirtinimo” papildymo VšĮ “Ekodiena” įtraukta į Valstybės tarnautojų kvalifikacijos tobulinimo įstaigų sąrašą.
Supremus.Lt yra VšĮ “Ekodiena” įsteigtas mokymų centras.
Ištraukos iš seminarų
Kam bus naudinga?
- Norintiems, kad geri specialistai noriai liktų įmonėje/įstaigoje ir neprireiktų darbuotojo „sulaikymo“ pokalbių;
- Žinantiems, kad geri darbuotojai – sėkmingos veiklos garantas;
- Norintiems mokėti atpažinti planuojančio išeiti darbuotojo požymius.
Kam geriau neatvykti?
- Manantiems, kad geri specialistai „mėtosi prie kiekvieno kampo“;
- Galvojantiems, kad vienintelis tinkamas būdas išlaikyti gerą specialistą – pinigai;
- Nedirbantiems su personalu ir neplanuojantiems to daryti ateityje.
Atsiliepimai apie seminarus

Esame labai dėkingi “Supremus.Lt” kolektyvui už suorganizuotą vidinį seminarą kūrybinio ugdymo tema. Kolektyvas ne tik puikiai praleido laiką, bet ir įgavo praktinių žinių. Kolegos gavo puikią galimybę geriau pažinti vienas kitą, pamatyti iš kitos pusės ir geriau suprasti. Programa buvo labai gerai pritaikyta įmonės poreikiams.

Dalyvavau Supremus mokymų centro organizuotame seminare “Metinis pokalbis: veiklos sėkmė ir efektyvumo skatinimas”. Seminaro lektorė puikiai savo darbą išmanantis žmogus, kuris sugeba “uždegti”diskusijas. Gavau daug naudingos ir svarbios informacijos, ypač patiko, kad buvo atsižvelgiama į kiekvieno dalyvio darbo pobūdį pritaikant jam situaciją. Praktinių ir teorinių žinių pateikimas buvo labai suderintas. Labai Jums AČIŪ!!!

Patys geriausi atsiliepimai po suorganizuoto vidinio seminaro apie konfliktų sprendimą komandoje. Ne tik išsiaiškinome kylančių nesusipratimų tarp kolegų priežastis, bet ir bendromis jėgomis susikūrėme „anti-konfliktinį“ modelį. Didelio pliuso susilaukė seminaro dalis, kurioje buvo filmuojamos situacijos ir peržiūros metu atliekama situacijų analizė. Buvo ir smagu, ir naudinga. Ačiū nuo visos mūsų komandos!
Kainoraštis
Pavadinimas | Seminaro kaina | |
---|---|---|
Kaip „sulaikyti“ gerą darbuotoją? Pokalbis: psichologinis kontraktas ir tikslų nustatymo praktika | 110 Eur | |
PVM netaikomas pagal Lietuvos Respublikos Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo 22 straipsnį. |
Seminaro informacija
Data: grupė renkama, data derinama.
Vieta: viešbučio “Green Vilnius hotel” konferencijų salė, Pilaitės pr. 20, Vilnius