Viešas kalbėjimas: savęs ir auditorijos valdymas

Seminaro tikslas: Suteikti dalyviams informacijos ir praktinių žinių apie viešo kalbėjimo ypatumus, balso ir kūno valdymo technologijas, pasisakymo parengimo plano sudarymą, bei sudėtingų pristatymo situacijų valdymą.

Seminaras skirtas: Visiems, kurie nori išmokti veiksmingai pristatyti save, savo įmonę/įstaigą, savo produktą / paslaugą.

Prieš seminarą: 1-2 savaitės prieš seminarą dalyviai gauna „namų darbus“ parengti viešą kalbą (pvz., savo pasisakymą artimiausiame jų laukiančiame nelengvame susirinkime; pristatyti savo produktą / paslaugą ar kt. (pagal darbo pobūdį).

Seminaro aktualumas

1

Sužinosime, kaip galima sustiprinti savo organizacijos ir asmeninį įvaizdį bendraujant su auditorija; 

2

Mokinsimės, kaip savo kalba padaryti įspūdį ir sukelti norimus žmonių veiksmus, kaip įveikti scenos baimę ir paruošti asmeninį pasisakymo parengimo planą;

3

Išmoksime tinkamai pristatyti save ir savo poziciją, efektyviai ir elegantiškai manipuliuoti kalba bei sudaryti patikimo pašnekovo įspūdį.

  • Pasisakymo parengimo žinios ir įgūdžiai: Tikslai.
  • Loginiai aspektai: Įžanga. Dėstymas. Pabaiga. „Kupranugario“ principas.
  • Psichologiniai aspektai: mano viešo kalbėjimo „gidas“: nusiteikimas ir vertinimo kriterijai nuo naujoko… iki eksperto.
  • Kūno, mimikos, balso ir teksto valdymas.
  • “Scenos” baimė ir įtampos valdymas „prieš ir po“  – kaip save nuteikti?
  • Konstruktyvus “scenos” baimės panaudojimas, bendraujant su „sunkia“ auditorija.
  • Minčių kontrolė, vizualizacija, relaksacija.
  • Kaip atsižvelgti į auditorijos poreikius?
  • Kaip klausytis klausimų?
  • Kaip atsakinėti į klausimus ir prieštaravimus?
  • Ką daryti, kad tave išgirstų… „karo lauko“ sąlygomis?
  • Kūno kalba ir nusiteikimas. Laikysena. Išvaizda.
  • Akių kontaktas. Balso intonacijos. Tempas.
  • Sudėtingų viešo kalbėjimo situacijų valdymas.
  • Atsakymas į keblius, provokuojančius, neigiama nuostata „persunktus“ klausimus. Palankaus asmeninio ir organizacijos įvaizdžio išsaugojimas.
  • Asmeniškai sudėtingos auditorijos „pozos“ – kaip į jas reaguoti ir kaip gauti palankų sau ir organizacijai rezultatą: „VIP“ (arogantiški) klausytojai; „ir taip jau viską žinantys“, skeptikai, agresyvūs, pertraukinėjantys, dominuojantys, šantažuojantys, „kankiniai“, neapsisprendėliai, pažadukai, plepūs, klausinėjantys „ne į temą“ ir kiti sudėtingų žmonių „tipai“.

Sertifikacija

2011 12 12 pagal Vidaus reikalų ministro 2011 m. gruodžio 12 d. įsakymą Nr. 1V-907 dėl Vidaus reikalų ministro 2010 m. balandžio 09 d. įsakymo Nr. IV-219 “Dėl valstybės tarnautojų kvalifikacijos tobulinimo įstaigų sąrašo tvirtinimo” papildymo VšĮ “Ekodiena” įtraukta į Valstybės tarnautojų  kvalifikacijos tobulinimo įstaigų sąrašą.

Supremus.Lt yra VšĮ “Ekodiena” įsteigtas mokymų centras.

Ištraukos iš seminarų

Kam bus naudinga?

  • Visiems, kuriems tenka vesti susirinkimus, kalbėti grupei žmonių ar scenoje;
  • Norintiems įveikti scenos baimę ir perprasti savo bei kitų kūno kalbą;
  • Norintiems, kad jų kalba taptų sklandi ir elegantiška.

Kam geriau neatvykti?

  • Žinantiems, kad Jums tikrai niekada nereikės kalbėti prieš grupę žmonių nei darbe, nei šeimos šventėje;
  • Kategoriškai atsisakantiems viešai kalbėti;
  • Tiems, kurie laiko save tobulais ir tikrai neketina nieko mokytis, nes viską ir taip puikiai moka :)

Seminaro Lektoriai

Aistė Mažeikienė
Organizacijų psichologija, derybų menas, personalo valdymas

Atsiliepimai apie seminarus

meske

Esame labai dėkingi “Supremus.Lt” kolektyvui už suorganizuotą vidinį seminarą kūrybinio ugdymo tema. Kolektyvas ne tik puikiai praleido laiką, bet ir įgavo praktinių žinių. Kolegos gavo puikią galimybę geriau pažinti vienas kitą, pamatyti iš kitos pusės ir geriau suprasti. Programa buvo labai gerai pritaikyta įmonės poreikiams.

Tadas Straševičius
CTO, Facemeeting.com
Simona

Dalyvavau Supremus mokymų centro organizuotame seminare “Metinis pokalbis: veiklos sėkmė ir efektyvumo skatinimas”. Seminaro lektorė puikiai savo darbą išmanantis žmogus, kuris sugeba “uždegti”diskusijas. Gavau daug naudingos ir svarbios informacijos, ypač patiko, kad buvo atsižvelgiama į kiekvieno dalyvio darbo pobūdį pritaikant jam situaciją. Praktinių ir teorinių žinių pateikimas buvo labai suderintas. Labai Jums AČIŪ!!!

Simona Ruželytė-Zubienė
Diana

Patys geriausi atsiliepimai po suorganizuoto vidinio seminaro apie konfliktų sprendimą komandoje. Ne tik išsiaiškinome kylančių nesusipratimų tarp kolegų priežastis, bet ir bendromis jėgomis susikūrėme „anti-konfliktinį“ modelį. Didelio pliuso susilaukė seminaro dalis, kurioje buvo filmuojamos situacijos ir peržiūros metu atliekama situacijų analizė. Buvo ir smagu, ir naudinga. Ačiū nuo visos mūsų komandos!

Diana Veiverienė
Direktorė, UAB „Tomarina“

Kainoraštis

Pavadinimas Seminaro kaina
Viešas kalbėjimas: savęs ir auditorijos valdymas 110 Eur
PVM netaikomas pagal Lietuvos Respublikos Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo 22 straipsnį.

Seminaro informacija

Data: grupė renkama, data derinama

Vieta: viešbučio “Green Vilnius hotel” konferencijų salė, Pilaitės pr. 20, Vilnius

Panašūs seminarai

Tobulėk drauge! Registruokis su draugais/kolegomis ir kiekvienas gaukite po 10 eurų nuolaidą!

Vardas:

El.Paštas:

Tel. nr.:

Tekstas:

Registracija

El. Paštas:

Vardas:

Pavardė:

Tel. nr.:

Jei mokėtojas įmonė/įstaiga, duomenis papildomai užpildykite ir čia:

Įmonė/Įstaiga:

Įmonės kodas:

PVM kodas:

Registruojami dalyviai:
Įrašykite žmonių, kuriuos registruojate vardus, pavardes ir pareigas: