Sklandus biuro administravimas: situacijų valdymas, įvaizdžio kūrimas, klientų priėmimas

Seminaro tikslas: Suteikti išsamią informaciją ir praktiką apie efektyvų darbo organizavimą, streso valdymą bei komunikaciją biure.

Kas iš tikrųjų valdo biurą ir informaciją už jo ribų? Kas “gesina gaisrus” ir randa trūkstamas „dėlionės detales“? Kaip iš tiesų veiksmingai administruoti biurą ir jaustis čia šeimininku (-e)?

Keleto užduočių atlikimas iš karto, sklandus darbo biure organizavimas ir įmonės įvaizdžio kūrimas, profesionalus įmonės pristatymas ir komunikacijos užtikrinimas, klientų bei tiekėjų priėmimas ir aptarnavimas, sudėtingų situacijų numatymas ir suvaldymas, darbas su skirtingais ir skubančiais žmonėmis – tai išugdomi įgūdžiai, tačiau kaip dirbti, jeigu visa tai vyksta vienu metu?

REGISTRACIJA VYKDOMA IKI SPALIO 5 D.

Seminaro aktualumas

1

Aiškinsimės, kaip nustatyti prioritetus ir optimizuoti viso biuro darbą bei tvarkytis su keliais nurodymais tuo pačiu metu; 

2

Mokinsimės išlaikyti asmeninį ir įmonės įvaizdį, valdyti žodžius ir kūno kalbą; 

3

Analizuosime kaip išvengti įtampos ir suvaldyti kolektyvo emocijas. 

I. Kaip nustatyti prioritetus ir optimizuoti viso biuro darbą?

Tikslų formulavimas ir operatyvumo užtikrinimas.

Tikslus informavimas. Kiek laiko reikia paskleisti informacijai biure? Kaip nesiblaškyti ir susikoncentruoti darbui?

II. Kaip tvarkytis su keliais nurodymais tuo pačiu metu?

Efektyvus darbas, kai keli vadovai – „ant galvos“, o šalia – dar eilė klientų ir kasdienių pareigų.

„Gaisrų gesinimas“: kaip dalykiškai reaguoti į kitų emocijas?

Kaip greičiau gauti sprendimą / atsakymą iš neturinčio laiko asmens?

III. Kaip išlaikyti asmeninį ir įmonės įvaizdį, valdyti žodžius ir kūno kalbą? Sudėtingų bendravimo biure situacijų valdymas.

Kaip tinkamai atsakyti į netikėtus klausimus, pretenzijas, kritiką ir manipuliaciją?

Kaip užkirsti kelią gandams?

Kaip paskatinti grįžti prie darbo laiko gaišintojus?

Kaip dirbti su “kankiniais” ir “žvaigždėmis”?

Argumentavimas ir atsakymas į prieštaravimus.

Nepalankios informacijos pateikimas.

Pasipriešinimo pokyčiams įveikimas.

Kaip susilaikyti nuo nuolaidų darymo?

 Kūno kalbos valdymas.

Kaip valdyti savo kūną, balsą bei “recenzuoti” kalbos turinį?

Kaip reikėtų elgtis, kai girdite pretenzijas?

Savo pozicijos išlaikymas ir pozityvus “ne” pasakymas.

Kaip elgtis suklydus?

IV. Kaip išvengti įtampos ir suvaldyti kolektyvo emocijas?

Asmeninės įtampos valdymas. “Greitoji pagalba” – praktiški metodai, kurie padeda darbe.

Dėmesio koncentravimo ir minčių valdymo būdai sudėtingose situacijose.

Stresinių situacijų darbe analizė bei sprendimas.

Kaip „užkrėsti“ biurą gera nuotaika?

Perdegimo sindromas ir būdai su juo kovoti.

Seminaras skirtas tiems, nuo kurių priklauso sklandus darbo organizavimas ir atmosfera biure – biuro administratoriams ir administratorėms, klientų aptarnavimo specialistams, vadybininkams. Naudojami metodai: vaizdo ir garso treniruotės, praktinės užduotys.

Sertifikacija

2011 12 12 pagal Vidaus reikalų ministro 2011 m. gruodžio 12 d. įsakymą Nr. 1V-907 dėl Vidaus reikalų ministro 2010 m. balandžio 09 d. įsakymo Nr. IV-219 “Dėl valstybės tarnautojų kvalifikacijos tobulinimo įstaigų sąrašo tvirtinimo” papildymo VšĮ “Ekodiena” įtraukta į Valstybės tarnautojų  kvalifikacijos tobulinimo įstaigų sąrašą.

Supremus.Lt yra VšĮ “Ekodiena” įsteigtas mokymų centras.

Ištraukos iš seminarų

Kam bus naudinga?

  • Biuro administratorėms (-iams), kurie supranta, kad jie yra įmonės/įstaigos „varomoji jėga“;
  • Norintiems suprasti savo darbo subtilybes ir optimizuoti ne vien savo, bet ir viso biuro veiklą;
  • Žinantiems, kad tik nuo jų priklauso, ar kasdienis darbas taps smagiu iššūkiu.

Kam geriau neatvykti?

  • Tiems, kurie dirba vieni, o „multitaskingas“ jiems – tik dar vienas nereikalingas terminas;
  • Mėgstantiems chaosą ir “betvarkę” darbo vietoje bei biure;
  • Tiems, kurie nesupranta, kad sklandi biuro veikla – tik jų nuopelnas.

Seminaro Lektoriai

Aistė Mažeikienė
Organizacijų psichologija, derybų menas, personalo valdymas

Atsiliepimai apie seminarus

meske

Esame labai dėkingi “Supremus.Lt” kolektyvui už suorganizuotą vidinį seminarą kūrybinio ugdymo tema. Kolektyvas ne tik puikiai praleido laiką, bet ir įgavo praktinių žinių. Kolegos gavo puikią galimybę geriau pažinti vienas kitą, pamatyti iš kitos pusės ir geriau suprasti. Programa buvo labai gerai pritaikyta įmonės poreikiams.

Tadas Straševičius
CTO, Facemeeting.com
Simona

Dalyvavau Supremus mokymų centro organizuotame seminare “Metinis pokalbis: veiklos sėkmė ir efektyvumo skatinimas”. Seminaro lektorė puikiai savo darbą išmanantis žmogus, kuris sugeba “uždegti”diskusijas. Gavau daug naudingos ir svarbios informacijos, ypač patiko, kad buvo atsižvelgiama į kiekvieno dalyvio darbo pobūdį pritaikant jam situaciją. Praktinių ir teorinių žinių pateikimas buvo labai suderintas. Labai Jums AČIŪ!!!

Simona Ruželytė-Zubienė
Diana

Patys geriausi atsiliepimai po suorganizuoto vidinio seminaro apie konfliktų sprendimą komandoje. Ne tik išsiaiškinome kylančių nesusipratimų tarp kolegų priežastis, bet ir bendromis jėgomis susikūrėme „anti-konfliktinį“ modelį. Didelio pliuso susilaukė seminaro dalis, kurioje buvo filmuojamos situacijos ir peržiūros metu atliekama situacijų analizė. Buvo ir smagu, ir naudinga. Ačiū nuo visos mūsų komandos!

Diana Veiverienė
Direktorė, UAB „Tomarina“

Kainoraštis

Pavadinimas
Sklandus biuro administravimas: situacijų valdymas, įvaizdžio kūrimas, klientų priėmimas 110 Eur

PVM netaikomas pagal Lietuvos Respublikos Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo 22 straipsnį.

Seminaro informacija

Data: 2018 m. spalio 16 d.; seminaro pradžia – 10.00 val., pabaiga – 17.00 val.

Vieta: viešbučio “Green Vilnius hotel” konferencijų salė, Pilaitės pr. 20, Vilnius

Panašūs seminarai

Tobulėk drauge! Registruokis su draugais/kolegomis ir kiekvienas gaukite po 10 eurų nuolaidą!

Vardas:

El.Paštas:

Tel. nr.:

Tekstas:

Registracija

El. Paštas:

Vardas:

Pavardė:

Tel. nr.:

Jei mokėtojas įmonė/įstaiga, duomenis papildomai užpildykite ir čia:

Įmonė/Įstaiga:

Įmonės kodas:

PVM kodas:

Registruojami dalyviai:
Įrašykite žmonių, kuriuos registruojate vardus, pavardes ir pareigas: