Pardavimas telefonu ir multitasking‘o valdymas

Seminaro tikslas: tobulinti pardavimui telefonu reikalingus įgūdžius, aptarti klientų poreikių ypatumus bei veiksmingai panaudoti darbo laiką užduotims atlikti.

Seminaras skirtas: Pardavimo ir klientų aptarnavimo specialistams, konsultantams ir vadovams, kurie bendrauja su klientais telefonu.

Seminaras naudingas tiems, kurie nori įgyti daugiau žinių apie klientų poreikius, apie bendradarbiavimo su „sudėtingais“ klientais galimybes, kurie nori ugdyti prieštaravimų valdymo įgūdžius, siekia užtikrinti naujų klientų pritraukimą ir senų lojalumą.

Seminaro aktualumas

1

Gausime patarimų ir įgūdžių, kurie padės tobulinti pardavimo telefonu ir tiesiogiai įgūdžius, taip pat rekomendacijas, kaip valdyti balso intonacijas ir argumentaciją; 

2

Sužinosime, kaip atlikti daug smulkių užduočių per labai ribotą laiką; 

3

Gausime komandos sudarytą veiksmų planą, kaip veiksmingiau panaudoti savo darbo laiką ir jėgas parduodant ir aptarnaujant klientus. 

I dalis

    • Ko tikisi klientai, su kuriais bendraujame telefonu? Teigiami ir neigiami „mitai“ apie pardavimą telefonu.
    • Kaip telefonu išsiaiškinti potencialaus kliento poreikius? Esamų klientų poreikių išsiaiškinimas ir „užkabinimas“.
    • Pasitikėjimą kuriantys žodžiai ir tonai. Praktinės užduotys. Naujų klientų paieška telefonu: asmeninių barjerų įveikimas, metodai ir „triukai“: Kaip gauti reikiamą telefono numerį? Kaip susitarti dėl pokalbio laiko ir pirkimo artimiausiu laiku – „šiandien“? Kaip „prieiti“ prie reikiamo asmens? Produkto / paslaugos prezentacijos telefonu. Vaizdo ir garso treniruotės ir analizė. Praktinės užduotys.
    • Efektyvaus santykio su klientu sukūrimas. Pasiruošimas: ką aš žinau apie klientą? Mano pirmo pokalbio telefonu tikslai. Mano atsarginiai tikslai (jeigu negaliu pasiekti pardavimo tikslų). Kokių prieštaravimų gali kilti iš kliento pusės? Mano pagrindiniai argumentai. Kokius klausimus aš turėčiau užduoti? Nuo ko pradėti?
    • Sudėtingos pardavimo telefonu situacijos: atsakymas į keblius, provokuojančius, neigiama nuostata „persunktus“ klausimus. Kaip valdyti savo balsą ir „recenzuoti“ kalbos turinį? Kaip reikėtų elgtis, kai klientas pareiškia pretenzijas? Savo pozicijos išlaikymas ir „ne“ pasakymas, kai klientas reikalauja daugiau (informacijos, paslaugų ir pan.), nei įmanoma. Atsipalaidavimo būdai po „ypatingo“ kliento.
    • Kliento pasipriešinimo įveikimas. Praktinės užduotys. Palankaus asmeninio ir organizacijos įvaizdžio išsaugojimas: Nerodo susidomėjimo. Nesutinka su Jūsų nuomone. Nekantrauja. „Ir taip jau viską žino“. Pertraukinėja agresyviais klausimais. Dominuoja ir daug klausinėja, kartais – „ne į temą“. Kiti „ypatingi atvejai“, kurie Jums asmeniškai sunkūs…

II dalis

  • Asmeninė laiko valdymo filosofija.
  • Kas yra laiko skaičiavimas? Proaktyvumas laiko planavime.
  • Įsiklausymas į savo „vidinį laikrodį“. Dėmesio koncentravimo lygiai.
  • Optimalus pertraukų efektas.
  • Koks yra efektyvus darbo režimas?
  • Darbo laiko praradimų priežasčių analizė.
  • Kaip susidėlioti prioritetus, nekeisti tvarkos ir išvengti Multitasking‘o (šokinėjimo nuo darbo prie darbo)? Kaip sumažinti laiko vagių poveikį? Kaip žiūrėti į trukdžius ir juos valdyti? (skambučiai, el. laiškai). Kaip išvengti atidėliojimo?
  • Geri darbo su dokumentais įpročiai.
  • Laiko paskirstymo strategijos. Laiko valdymo matrica.
  • Prioritetų nustatymas: Skubūs ir svarbūs darbai. Skubūs ir nesvarbūs darbai. Neskubūs ir svarbūs darbai. Nesvarbūs ir neskubūs darbai.
  • Dėmesio sutelkimo ir koncentravimo pratimai darbe. Mindfulness pratimų ir filosofijos taikymas.
  • Pardavimo telefonu ir laiko valdymo darbo užduotims įgūdžių tobulinimas: plano sudarymas.

 

Seminaro metu lektorė, remdamasi savo asmenine ir įvairių organizacijų patirtimi, apibendrins praktines žinias, pasidalins padarytais atradimais ir padės rasti sprendimus, kaip elgtis Jums asmeniškai sudėtingose pardavimo telefonu situacijose.

Sertifikacija

2011 12 12 pagal Vidaus reikalų ministro 2011 m. gruodžio 12 d. įsakymą Nr. 1V-907 dėl Vidaus reikalų ministro 2010 m. balandžio 09 d. įsakymo Nr. IV-219 “Dėl valstybės tarnautojų kvalifikacijos tobulinimo įstaigų sąrašo tvirtinimo” papildymo VšĮ “Ekodiena” įtraukta į Valstybės tarnautojų  kvalifikacijos tobulinimo įstaigų sąrašą.

Supremus.Lt yra VšĮ “Ekodiena” įsteigtas mokymų centras.

Ištraukos iš seminarų

Kam bus naudinga?

  • Visiems, kurie neturi dešimties rankų, penkiolikos akių ir dvidešimt ausų;
  • Norintiems pakelti pardavimo rodiklius ir būti geriausiems savo srityje;
  • Žinantiems, kad tik darbas su savimi lemia sėkmę ir darbe, ir asmeniniame gyvenime.

Kam geriau neatvykti?

  • Tiems, kurie laiko save tobulais ir tikrai neketina nieko mokytis, nes viską ir taip puikiai moka :)
  • Visiems, kurie turi dešimt rankų, penkiolika akių ir dvidešimt ausų;
  • Visada dirbantiems tik vieną darbą vienu metu.

Seminaro Lektoriai

Aistė Mažeikienė
Organizacijų psichologija, derybų menas, personalo valdymas

Atsiliepimai apie seminarus

meske

Esame labai dėkingi “Supremus.Lt” kolektyvui už suorganizuotą vidinį seminarą kūrybinio ugdymo tema. Kolektyvas ne tik puikiai praleido laiką, bet ir įgavo praktinių žinių. Kolegos gavo puikią galimybę geriau pažinti vienas kitą, pamatyti iš kitos pusės ir geriau suprasti. Programa buvo labai gerai pritaikyta įmonės poreikiams.

Tadas Straševičius
CTO, Facemeeting.com
Simona

Dalyvavau Supremus mokymų centro organizuotame seminare “Metinis pokalbis: veiklos sėkmė ir efektyvumo skatinimas”. Seminaro lektorė puikiai savo darbą išmanantis žmogus, kuris sugeba “uždegti”diskusijas. Gavau daug naudingos ir svarbios informacijos, ypač patiko, kad buvo atsižvelgiama į kiekvieno dalyvio darbo pobūdį pritaikant jam situaciją. Praktinių ir teorinių žinių pateikimas buvo labai suderintas. Labai Jums AČIŪ!!!

Simona Ruželytė-Zubienė
Diana

Patys geriausi atsiliepimai po suorganizuoto vidinio seminaro apie konfliktų sprendimą komandoje. Ne tik išsiaiškinome kylančių nesusipratimų tarp kolegų priežastis, bet ir bendromis jėgomis susikūrėme „anti-konfliktinį“ modelį. Didelio pliuso susilaukė seminaro dalis, kurioje buvo filmuojamos situacijos ir peržiūros metu atliekama situacijų analizė. Buvo ir smagu, ir naudinga. Ačiū nuo visos mūsų komandos!

Diana Veiverienė
Direktorė, UAB „Tomarina“

Kainoraštis

Pavadinimas Seminaro kaina
Pardavimas telefonu ir multitasking‘o valdymas 110 Eur
PVM netaikomas pagal Lietuvos Respublikos Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo 22 straipsnį.

Seminaro informacija

Data: grupė renkama, data derinama.

Vieta: viešbučio “Green Vilnius hotel” konferencijų salė, Pilaitės pr. 20, Vilnius

Panašūs seminarai

Tobulėk drauge! Registruokis su draugais/kolegomis ir kiekvienas gaukite po 10 eurų nuolaidą!

Vardas:

El.Paštas:

Tel. nr.:

Tekstas:

Registracija

El. Paštas:

Vardas:

Pavardė:

Tel. nr.:

Jei mokėtojas įmonė/įstaiga, duomenis papildomai užpildykite ir čia:

Įmonė/Įstaiga:

Įmonės kodas:

PVM kodas:

Registruojami dalyviai:
Įrašykite žmonių, kuriuos registruojate vardus, pavardes ir pareigas: