Metinis pokalbis: veiklos sėkmė ir efektyvumo skatinimas

Seminare sužinosite, kaip įveikti natūralų žmonių pasipriešinimą vertinimo pokalbiui, išskirti svarbiausius ir papildomus darbo vertinimo kriterijus.

Seminaras skirtas aukščiausio lygmens bei padalinių vadovams, personalo vadovams ir specialistams, kurie yra atsakingi už personalo darbo atlikimo gerinimą ir darbuotojų kompetencijų vystymą.

REGISTRACIJA VYKDOMA IKI SPALIO 26 D.

Seminaro aktualumas

1

Praktiškai pabandysite vesti vertinamąjį pokalbį – nuo pradžios, tikslų formulavimo, iki užbaigimo ir tarpusavio susitarimo. 

2

Mokinsitės suformuluoti tikslus sau ir savo pavaldiniams – individualiai ir komandoje. 

3

Išmoksite patys išskirti svarbiausius ir papildomus darbo vertinimo kriterijus, suteikti ir priimti grįžtamąjį ryšį. 

  • Metinio pokalbio tikslai: kaip juos pristatyti savo žmonėms ir įveikti pasipriešinimą? Praktinė užduotis: Metinis pokalbis: „už“ ir „prieš“. Konkretūs argumentai į replikas „Kam to reikia?“, „Kas man iš to?“, „Dar viena popierių krūva“, „Laiko gaišimas“, „Viskas – tam, kad sumažinti atlygį ir kontroliuoti“, „Nieko gero iš to nebus“ ir kt.
  • Ruošiantis asmeninio vystymo (vertinimo) pokalbiui: klaidų prevencija. Organizacijų pavyzdžiai: nekartokite kitų padarytų klaidų; Neteisingo proceso organizavimo ir neatsakingo vertinimo pasekmės; Vadovo atsakomybė. Pavaldinio atsakomybė; Praktinė užduotis: Vertinamų kompetencijų išskyrimas; pagrindiniai ir papildomi kriterijai.
  • Asmeninio vystymo pokalbio struktūra: 1. Išankstinis darbuotojų informavimas apie pokalbį: kas, kur, kada?; 2. Pasiruošimas pokalbiui. Praktika vadovui: Darbuotojo veiklos apžvalga ir „namų darbai“; Ką daryti tais atvejais, kai „nieko gero“ arba kai „viskas gerai“?; Tikslų iškėlimą ir asmeninį įsipareigojimą skatinančių klausimų pasirinkimas; Situacijos kontrolė ir netikėtų reakcijų suvaldymas; Pasiruošimas pokalbiui. Praktika „pavaldiniui“: Savo veiklos apžvalga, „namų darbai“ ir „privalumų“ apsigynimas; Praktinė užduotis: metinis pokalbio vedimas link veiksmų plano; Ruošiantis pokalbiui ir jo metu; 3. Pokalbio pradžia, kontakto užmezgimas; 4. Praėjusio laikotarpio aptarimas: gairės pokalbio vedėjui. Pokalbio valdymo priemonės. Į ką atkreipti dėmesį, aptariant nepasitenkinimą darbuotoju?; 5. Būsimo laikotarpio tikslų ir planų nustatymas. SMART modelio taikymas. Praktinė užduotis: Kuo remiantis ir kaip apibrėžti asmeninius tikslus?; 6. Pokalbio užbaigimas.
  • Grįžtamojo ryšio užtikrinimas darbuotojams. Grįžtamojo ryšio svarba ir jo suteikimo bei priėmimo taisyklės. Praktinės užduoties analizė, aptariant konstruktyvų grįžtamojo ryšio suteikimą ir priėmimą.

Jums padės konkrečios rekomendacijos, kaip planuoti ir valdyti netikėtus „posūkius“ darbuotojų veiklos vertinimo metu ir kaip šių vertinimo metodų dėka ne tik įvertinti, bet ir tobulinti skirtingų asmenų darbinę veiklą.

Dėmesio! Prie dalomosios medžiagos dalyviai gaus praktinių pavyzdžių priedus, kurie padės diegiant ir koreguojant vertinimo sistemą savo organizacijoje. Pvz., 7 elgesio skalių apibūdinimai – „DARBUOTOJO ELGSENOS ĮVERTINIMO SKALĖS PAVYZDŽIAI“; paruošta vertinimo forma (7 psl.), kurią galima prisitaikyti savo padalinio darbuotojams.

Sertifikacija

2011 12 12 pagal Vidaus reikalų ministro 2011 m. gruodžio 12 d. įsakymą Nr. 1V-907 dėl Vidaus reikalų ministro 2010 m. balandžio 09 d. įsakymo Nr. IV-219 “Dėl valstybės tarnautojų kvalifikacijos tobulinimo įstaigų sąrašo tvirtinimo” papildymo VšĮ “Ekodiena” įtraukta į Valstybės tarnautojų  kvalifikacijos tobulinimo įstaigų sąrašą.

Supremus.Lt yra VšĮ “Ekodiena” įsteigtas mokymų centras.

Ištraukos iš seminarų

Kam bus naudinga?

  • Asmenims, atsakingiems už personalo darbo gerinimą;
  • Norintiems valdyti savo ir įstaigos veiklos kokybę;
  • Tiems, kas nori suprasti, kodėl metinis pokalbis yra toks svarbus ir reikalingas.

Kam geriau neatvykti?

  • Nuolatiniams replikuotojams “Man to nereikia”, “Čia tik algą sumažinti nori”, “Aš savo darbus padariau”.
  • Dirbantiems individualiai ir neturintiems vadovo;
  • Aiškiaregiams, kurie žino, kad metinis pokalbis neduoda jokios naudos.

Seminaro Lektoriai

Aistė Mažeikienė
Organizacijų psichologija, derybų menas, personalo valdymas

Atsiliepimai apie mus

meske

Esame labai dėkingi “Supremus.Lt” kolektyvui už suorganizuotą vidinį seminarą kūrybinio ugdymo tema. Kolektyvas ne tik puikiai praleido laiką, bet ir įgavo praktinių žinių. Kolegos gavo puikią galimybę geriau pažinti vienas kitą, pamatyti iš kitos pusės ir geriau suprasti. Programa buvo labai gerai pritaikyta įmonės poreikiams.

Tadas Straševičius
CTO, Facemeeting.com
Simona

Dalyvavau Supremus mokymų centro organizuotame seminare “Metinis pokalbis: veiklos sėkmė ir efektyvumo skatinimas”. Seminaro lektorė puikiai savo darbą išmanantis žmogus, kuris sugeba “uždegti”diskusijas. Gavau daug naudingos ir svarbios informacijos, ypač patiko, kad buvo atsižvelgiama į kiekvieno dalyvio darbo pobūdį pritaikant jam situaciją. Praktinių ir teorinių žinių pateikimas buvo labai suderintas. Labai Jums AČIŪ!!!

Simona Ruželytė-Zubienė
Diana

Patys geriausi atsiliepimai po suorganizuoto vidinio seminaro apie konfliktų sprendimą komandoje. Ne tik išsiaiškinome kylančių nesusipratimų tarp kolegų priežastis, bet ir bendromis jėgomis susikūrėme „anti-konfliktinį“ modelį. Didelio pliuso susilaukė seminaro dalis, kurioje buvo filmuojamos situacijos ir peržiūros metu atliekama situacijų analizė. Buvo ir smagu, ir naudinga. Ačiū nuo visos mūsų komandos!

Diana Veiverienė
Direktorė, UAB „Tomarina“

Kainoraštis

Pavadinimas
Metinis pokalbis: veiklos sėkmė ir efektyvumo skatinimas 115 Eur

PVM netaikomas pagal Lietuvos Respublikos Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo 22 straipsnį.

Seminaro informacija

Data: 2018 m. lapkričio 8 d.; seminaro pradžia – 10.00 val., pabaiga – 17.00 val.

Vieta: viešbučio “Green Vilnius hotel” konferencijų salė, Pilaitės pr. 20, Vilnius

Panašūs seminarai

Tobulėk drauge! Registruokis su draugais/kolegomis ir kiekvienas gaukite po 10 eurų nuolaidą!

Vardas:

El.Paštas:

Tel. nr.:

Tekstas:

Registracija

El. Paštas:

Vardas:

Pavardė:

Tel. nr.:

Jei mokėtojas įmonė/įstaiga, duomenis papildomai užpildykite ir čia:

Įmonė/Įstaiga:

Įmonės kodas:

PVM kodas:

Registruojami dalyviai:
Įrašykite žmonių, kuriuos registruojate vardus, pavardes ir pareigas: