Klientų aptarnavimas: Kaip patenkinti klientų poreikius ir išsiskirti iš kitų?

Seminaro tikslas: Padėti seminaro dalyviams įgyti daugiau žinių apie klientų poreikius, apie bendradarbiavimo su „sudėtingais“ klientais galimybes. Ugdyti prieštaravimų, konfliktų ir įtampos valdymo įgūdžius.

Skirta: klientų aptarnavimo, pardavimo ir kitų sričių specialistams, konsultantams bei vadovams, kurie tiesiogiai arba telefonu dirba su klientais.

Seminaro aktualumas

1

Sieksime užtikrinti didesnį klientų pasitenkinimą bei lojalumą; 

2

Išmoksime dėl kliento padaryti daugiau, nei jis/ji tikėjosi; 

3

Mokinsimės išsiaiškinti klientų poreikius ir lavinsime savo reakcijų valdymą. 

    • Kaip atpažinti, toleruoti ir aptarnauti „sudėtingą“ klientą?
    • Kaip išsiaiškinti ir „pažadinti“ kliento poreikius?
    • Kaip susilaikyti nuo nepagrįstų nuolaidų darymo?
    • Kaip atsakyti į nemalonias ir netikėtas klientų replikas?
    • Kaip elgtis padarius klaidą?
    • Kaip valdyti savo reakcijas, kūną ir kalbą sudėtingo aptarnavimo metu?
    • Kaip “atsistatyti” po išskirtinio kliento?
    • Kaip padaryti dėl kliento daugiau, nei jis / ji tikėjosi ir užtikrinti pasitenkinimą bei lojalumą Jums ir Jūsų atstovaujamai organizacijai?

Sertifikacija

2011 12 12 pagal Vidaus reikalų ministro 2011 m. gruodžio 12 d. įsakymą Nr. 1V-907 dėl Vidaus reikalų ministro 2010 m. balandžio 09 d. įsakymo Nr. IV-219 “Dėl valstybės tarnautojų kvalifikacijos tobulinimo įstaigų sąrašo tvirtinimo” papildymo VšĮ “Ekodiena” įtraukta į Valstybės tarnautojų  kvalifikacijos tobulinimo įstaigų sąrašą.

Supremus.Lt yra VšĮ “Ekodiena” įsteigtas mokymų centras.

Ištraukos iš seminarų

Kam bus naudinga?

  • Visiems, kurie siekia savo klientų pasitikėjimo;
  • Žinantiems, kad verslo sėkmė – jų rankose;
  • Norintiems patobulinti profesionalų klientų aptarnavimą/konsultavimą.

Kam geriau neatvykti?

  • Visiems, kurie mano, kad pardavėjo/konsultanto darbas – pati lengviausia ir pastangų nereikalaujanti profesija;
  • Manantiems, kad klientas niekur „nepabėgs“;
  • Nesiekiantiems klientų lojalumo.

Seminaro Lektoriai

Aistė Mažeikienė
Organizacijų psichologija, derybų menas, personalo valdymas

Atsiliepimai apie seminarus

meske

Esame labai dėkingi “Supremus.Lt” kolektyvui už suorganizuotą vidinį seminarą kūrybinio ugdymo tema. Kolektyvas ne tik puikiai praleido laiką, bet ir įgavo praktinių žinių. Kolegos gavo puikią galimybę geriau pažinti vienas kitą, pamatyti iš kitos pusės ir geriau suprasti. Programa buvo labai gerai pritaikyta įmonės poreikiams.

Tadas Straševičius
CTO, Facemeeting.com
Simona

Dalyvavau Supremus mokymų centro organizuotame seminare “Metinis pokalbis: veiklos sėkmė ir efektyvumo skatinimas”. Seminaro lektorė puikiai savo darbą išmanantis žmogus, kuris sugeba “uždegti”diskusijas. Gavau daug naudingos ir svarbios informacijos, ypač patiko, kad buvo atsižvelgiama į kiekvieno dalyvio darbo pobūdį pritaikant jam situaciją. Praktinių ir teorinių žinių pateikimas buvo labai suderintas. Labai Jums AČIŪ!!!

Simona Ruželytė-Zubienė
Diana

Patys geriausi atsiliepimai po suorganizuoto vidinio seminaro apie konfliktų sprendimą komandoje. Ne tik išsiaiškinome kylančių nesusipratimų tarp kolegų priežastis, bet ir bendromis jėgomis susikūrėme „anti-konfliktinį“ modelį. Didelio pliuso susilaukė seminaro dalis, kurioje buvo filmuojamos situacijos ir peržiūros metu atliekama situacijų analizė. Buvo ir smagu, ir naudinga. Ačiū nuo visos mūsų komandos!

Diana Veiverienė
Direktorė, UAB „Tomarina“

Kainoraštis

Pavadinimas Seminaro kaina
Klientų aptarnavimas: Kaip patenkinti klientų poreikius ir išsiskirti iš kitų? 110 Eur
PVM netaikomas pagal Lietuvos Respublikos Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo 22 straipsnį.

Seminaro informacija

Data: grupė renkama, data derinama.

Vieta: viešbučio “Green Vilnius hotel” konferencijų salė, Pilaitės pr. 20, Vilnius

Panašūs seminarai

Tobulėk drauge! Registruokis su draugais/kolegomis ir kiekvienas gaukite po 10 eurų nuolaidą!

Vardas:

El.Paštas:

Tel. nr.:

Tekstas:

Registracija

El. Paštas:

Vardas:

Pavardė:

Tel. nr.:

Jei mokėtojas įmonė/įstaiga, duomenis papildomai užpildykite ir čia:

Įmonė/Įstaiga:

Įmonės kodas:

PVM kodas:

Registruojami dalyviai:
Įrašykite žmonių, kuriuos registruojate vardus, pavardes ir pareigas: