Efektyvaus konsultavimo ir aptarnavimo metodika

Seminaro tikslas: padėti išmokti labiau pasitikėti savimi sudėtingose situacijose, lanksčiai ir greitai spręsti susidariusias konfliktines situacijas, susipažinti su tinkamo aptarnavimo modeliais.

Seminaras skirtas darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, teikiant jiems informaciją apie įstaigos/ įmonės paslaugas, sprendžiant konfliktines situacijas.

Seminaro aktualumas

1

Programa orientuota į bendravimo su klientais įgūdžių lavinimą, siekiant kelti įstaigos/ įmonės klientų aptarnavimo kultūrą ir aptarnaujamų asmenų/ klientų pasitikėjimą. 

2

Mokinsitės pokalbio valdymo sudėtingose situacijose. 

3

Sužinosite, kas yra aktyvusis klausimas ir kaip jį panaudoti darbe ir asmeniniame gyvenime. 

    • „Sudėtingų“ žmonių „tipų“ konsultavimo principai.
    • Aktyvus klausymas. Kaip išsiaiškinti konsultuojamojo poreikius?
    • Pokalbio valdymas. Tarpininkavimas sprendžiant sudėtingas situacijas.
    • Nesusipratimų, nesusikalbėjimo ir neefektyvaus konsultavimo priežastys. Priežastys, sukeliančios nepasitenkinimą ir didinančios konflikto intensyvumą.
    • Sudėtingų konsultavimo situacijų valdymas. Kaltinimo situacijos: konstruktyvūs ir rizikingi veiksmai. Kaltinimo situacijų sprendimo modelis.
    • Asmeninių konfliktų sprendimo stilius.

    Praktinė užduotis – konstruktyvus kritikos, nepasitenkinimo išsakymas; sprendimų priėmimo skatinimas.

  • Sertifikacija2011 12 12 pagal Vidaus reikalų ministro 2011 m. gruodžio 12 d. įsakymą Nr. 1V-907 dėl Vidaus reikalų ministro 2010 m. balandžio 09 d. įsakymo Nr. IV-219 “Dėl valstybės tarnautojų kvalifikacijos tobulinimo įstaigų sąrašo tvirtinimo” papildymo VšĮ “Ekodiena” įtraukta į Valstybės tarnautojų  kvalifikacijos tobulinimo įstaigų sąrašą.Supremus.Lt yra VšĮ “Ekodiena” įsteigtas mokymų centras.

Ištraukos iš seminarų

Kam bus naudinga?

  • Norintiems išvengti streso ir konfliktų darbe;
  • Konsultuojantiems asmenis “gyvai” ir telefonu;
  • Norintiems gerinti darbo kokybę ir kultūrą.

Kam geriau neatvykti?

  • Tiems, kurie darbe nepatiria jokių stresinių ir sudėtingų situacijų;
  • Dirba indvidualiai, t.y. su niekuo nebendrauja ir neturi kolegų;
  • Galvojantiems, kad jie jau viską žino ir nieko naujo čia nebeišmoksi.

Seminaro Lektoriai

Aistė Mažeikienė
Organizacijų psichologija, derybų menas, personalo valdymas

Atsiliepimai apie mus

meske

Esame labai dėkingi “Supremus.Lt” kolektyvui už suorganizuotą vidinį seminarą kūrybinio ugdymo tema. Kolektyvas ne tik puikiai praleido laiką, bet ir įgavo praktinių žinių. Kolegos gavo puikią galimybę geriau pažinti vienas kitą, pamatyti iš kitos pusės ir geriau suprasti. Programa buvo labai gerai pritaikyta įmonės poreikiams.

Tadas Straševičius
CTO, Facemeeting.com
Simona

Dalyvavau Supremus mokymų centro organizuotame seminare “Metinis pokalbis: veiklos sėkmė ir efektyvumo skatinimas”. Seminaro lektorė puikiai savo darbą išmanantis žmogus, kuris sugeba “uždegti”diskusijas. Gavau daug naudingos ir svarbios informacijos, ypač patiko, kad buvo atsižvelgiama į kiekvieno dalyvio darbo pobūdį pritaikant jam situaciją. Praktinių ir teorinių žinių pateikimas buvo labai suderintas. Labai Jums AČIŪ!!!

Simona Ruželytė-Zubienė
Diana

Patys geriausi atsiliepimai po suorganizuoto vidinio seminaro apie konfliktų sprendimą komandoje. Ne tik išsiaiškinome kylančių nesusipratimų tarp kolegų priežastis, bet ir bendromis jėgomis susikūrėme „anti-konfliktinį“ modelį. Didelio pliuso susilaukė seminaro dalis, kurioje buvo filmuojamos situacijos ir peržiūros metu atliekama situacijų analizė. Buvo ir smagu, ir naudinga. Ačiū nuo visos mūsų komandos!

Diana Veiverienė
Direktorė, UAB „Tomarina“

Kainoraštis

Pavadinimas Seminaro kaina
Efektyvaus konsultavimo ir aptarnavimo metodika 105 Eur
PVM netaikomas pagal Lietuvos Respublikos Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo 22 straipsnį.

Seminaro informacija

Data: grupė renkama, data derinama.

Vieta: viešbučio “Green Vilnius hotel” konferencijų salė, Pilaitės pr. 20, Vilnius

Panašūs seminarai

Tobulėk drauge! Registruokis su draugais/kolegomis ir kiekvienas gaukite po 10 eurų nuolaidą!

Vardas:

El.Paštas:

Tel. nr.:

Tekstas:

Registracija

El. Paštas:

Vardas:

Pavardė:

Tel. nr.:

Jei mokėtojas įmonė/įstaiga, duomenis papildomai užpildykite ir čia:

Įmonė/Įstaiga:

Įmonės kodas:

PVM kodas:

Registruojami dalyviai:
Įrašykite žmonių, kuriuos registruojate vardus, pavardes ir pareigas: