Vadovybinė komunikacija: asmeninės komunikacijos strategija ir komunikacijos kanalų valdymas

Seminaro tikslas: susikurti asmeninės komunikacijos strategiją ir susipažinti su komunikacijos kanalų valdymu

Tinkamam elgesiui, kultūringam bendravimui apibrėžti buvo kuriamos taisyklės, vadinamos etiketu. Vieni elgėsi gražiai dėl to, kad buvo kultūringi, kiti stengėsi elgtis gražiai, nes norėjo atrodyti kultūringi. Noras valdyti tai, kaip atrodome, tapo itin aktualus, todėl buvo pradėta įvaizdį tobulinti ir netgi kurti. Atsirado komunikacijos menas, o po to ir mokslas. Šiandien asmens įvaizdis yra neatskiriamas nuo reputacijos, patikimumo, tinkamumo vienoms ar kitoms pareigoms. Įvaizdis gali padėti ar sutrukdyti gauti geresnį darbą arba sėkmingai vadovauti. Įvaizdžio kūrimas šiandien neapsiriboja vien tinkama apranga ir kultūringu bendravimu. Šiandien įvaizdį kuriame bendraudami viešai, pasisakydami medijose, kurdami savo asmeninius profilius socialiniuose tinkluose. Sąmoningai ar ne, mes kuriame savo įvaizdį, kuris tarsi asmeninis brendas gali būti labai patrauklus, bet gali būti ir neigiamas. Žinodamas komunikacijos kanalų valdymo strategijas vadovas gali padėti įmonei tapti sėkmingesne. Tinkamai komunikuodamas pokyčius vadovas gali turėti palaikančią komandą. Tinkamai naudojantis medijomis galima turėti pasitikinčius ir lojalius klientus. Mokėjimas kryptingai formuoti žinią, kad ji pasiektų vartotoją, galvojimas, ką skelbti viešai, marketingo ir komunikacijos žinių pritaikymas savo asmeninio ir įmonės brendo kūrimui gali palengvinti tikslų siekimą.

REGISTRACIJA VYKDOMA IKI BALANDŽIO 5 D.

Seminaro aktualumas

1

Išmoksime tinkamai bendrauti su žurnalistais, ruošti pranešimus spaudai; 

2

Atpažinsime ir neutralizuosime žurnalistinius triukus; kontroliuosime neverbalinį elgesį (televizija ir spaudos konferencijos);

3

Išmoksime pozityviai elgtis kaltinimo ir kritikos situacijose, tobulinsime savo ir įmonės/įstaigos įvaizdį visuomenėje.

  • Vadovybinė komunikacija – kodėl reikia ne tik dirbti, bet ir apie tai kalbėti?
  • Kaip formuojamas arba formuojasi įvaizdis ir kokia jo reikšmė vartotojų nuomonei
  • Asmens ir įmonės įvaizdis, įtaka bendravimo efektyvumui, klientų pritraukimui ir susikalbėjimui
  • Vadovybinės komunikacijos kanalai, žinutės strategija ir asmeninis brendas
  • Kokią žinią, vertybes komunikuoju, kuo esu išskirtinis. Pagrindinė sritis, su kuria norite, kad žmonės jus sietų. Autoritetas ir patikimumas
  • Brendo sąvoka: kas bendro tarp prekės ir asmeninio prekinio ženklo. Asmeninės ženklodaros būtinybė
  • Komunikacijos kanalai
  • Tarpasmeninė komunikacija (Pirmas įspūdis: prisistatymas, pasisveikinimas, susipažinimas, supažindinimas. Neverbalinės komunikacijos svarba bendravime: rankos paspaudimas – Kas, kam ir kaip tiesia ranką? Tinkami gestai – kaip sudaryti dalykiško žmogaus įspūdį ir kaip suprasti pašnekovo neverbalinę kalbą? Pasitikinti kūno kalba bendravimo metu: akių kontaktas, veido išraiška, balso ypatybės, kūno padėtis, gestai, asmeninė erdvė. Statuso simboliai. Praktinė užduotis)
  • Problemų sprendimas telefonu, naudojant tinkamą kalbėjimo telefonu manierą. Telefoninio pokalbio ,,formulės’’, konfliktinių situacijų sprendimai. Vaizdo skambučiai
  • Elektroninis paštas. Kokią informaciją siunčiate elektroninio pašto adresatui apie save ir kaip?
  • Socialinė medija. Scialiniai tinklai, kiek būti aktyviam ir kodėl? Socialinės medijos kanalo pasirinkimas. Asmeninio profilio tipai. Klaidos. Kaip kurti profesionalų asmeninį profilį. Nuotraukos galia. Vaizdinės informacijos skelbimas. Turinio kryptingumas
  • Žiniasklaida. Bendravimas su žurnalistu – vargas ar nauda? Viešumo taisyklės
  • Reputacijos valdymas
  • Skaitmeninis privatumas. Google ,,tiesa”. Rekomendacijos, nuomonės

Sertifikacija

2011 12 12 pagal Vidaus reikalų ministro 2011 m. gruodžio 12 d. įsakymą Nr. 1V-907 dėl Vidaus reikalų ministro 2010 m. balandžio 09 d. įsakymo Nr. IV-219 “Dėl valstybės tarnautojų kvalifikacijos tobulinimo įstaigų sąrašo tvirtinimo” papildymo VšĮ “Ekodiena” įtraukta į Valstybės tarnautojų  kvalifikacijos tobulinimo įstaigų sąrašą.

Supremus.Lt yra VšĮ “Ekodiena” įsteigtas mokymų centras.

Ištraukos iš seminarų

Kam bus naudinga?

  • Visų lygių vadovams;
  • Laivai samdomiems darbuotojams;
  • Visiems, kurie nori sužinoti kaip efektyviai komunikuoti ir kurti pozityvų įvaizdį.

Kam geriau neatvykti?

  • O kas tas “brendas” ir su kuo jis valgomas? :)
  • Manantiems, kad tiek asmeninis, tiek įstaigos įvaizdis susiformuoja savaime;
  • Tiems, kurie įsitikinę, kad bloga reputacija atrakina visas duris :)

Seminaro Lektoriai

Živilė Sederevičiūtė-Pačiauskienė
Verslo etiketas, vadovų mokymas, dalykinė komunikacija

Atsiliepimai apie seminarus

meske

Esame labai dėkingi “Supremus.Lt” kolektyvui už suorganizuotą vidinį seminarą kūrybinio ugdymo tema. Kolektyvas ne tik puikiai praleido laiką, bet ir įgavo praktinių žinių. Kolegos gavo puikią galimybę geriau pažinti vienas kitą, pamatyti iš kitos pusės ir geriau suprasti. Programa buvo labai gerai pritaikyta įmonės poreikiams.

Tadas Straševičius
CTO, Facemeeting.com
Simona

Dalyvavau Supremus mokymų centro organizuotame seminare “Metinis pokalbis: veiklos sėkmė ir efektyvumo skatinimas”. Seminaro lektorė puikiai savo darbą išmanantis žmogus, kuris sugeba “uždegti”diskusijas. Gavau daug naudingos ir svarbios informacijos, ypač patiko, kad buvo atsižvelgiama į kiekvieno dalyvio darbo pobūdį pritaikant jam situaciją. Praktinių ir teorinių žinių pateikimas buvo labai suderintas. Labai Jums AČIŪ!!!

Simona Ruželytė-Zubienė
Diana

Patys geriausi atsiliepimai po suorganizuoto vidinio seminaro apie konfliktų sprendimą komandoje. Ne tik išsiaiškinome kylančių nesusipratimų tarp kolegų priežastis, bet ir bendromis jėgomis susikūrėme „anti-konfliktinį“ modelį. Didelio pliuso susilaukė seminaro dalis, kurioje buvo filmuojamos situacijos ir peržiūros metu atliekama situacijų analizė. Buvo ir smagu, ir naudinga. Ačiū nuo visos mūsų komandos!

Diana Veiverienė
Direktorė, UAB „Tomarina“

Kainoraštis

Pavadinimas
Bendravimo su žiniasklaida etiketas: asmeninio ir įstaigos/įmonės įvaizdžio formavimas 125 Eur

PVM netaikomas pagal Lietuvos Respublikos Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo 22 straipsnį.

Seminaro informacija

Data:  balandžio 12 d.; seminaro pradžia – 10.00 val., pabaiga – 17.00 val.

Vieta: viešbučio “Green Vilnius hotel” konferencijų salė, Pilaitės pr. 20, Vilnius

Panašūs seminarai

Tobulėk drauge! Registruokis su draugais/kolegomis ir kiekvienas gaukite po 10 eurų nuolaidą!

Vardas:

El.Paštas:

Tel. nr.:

Tekstas:

Registracija

El. Paštas:

Vardas:

Pavardė:

Tel. nr.:

Jei mokėtojas įmonė/įstaiga, duomenis papildomai užpildykite ir čia:

Įmonė/Įstaiga:

Įmonės kodas:

PVM kodas:

Registruojami dalyviai:
Įrašykite žmonių, kuriuos registruojate vardus, pavardes ir pareigas: